września 22, 2017

Leczo

Dzisiaj pierwszy dzień astronomicznej Jesieni, chociaż w moim odczuciu, przyszła już dużo wcześniej .   Dni stają się coraz krótsze a wieczory coraz dłuższe.  Eh..
No ale nic. Postanowiłam, że zrobię leczo takie, jakie robi moja mama :)






A o to przepis :


Składniki:
1 duża cukinia
2 papryki
2 kiełbasy
2 cebule
2 ząbki czosnku
0,5 kg pieczarek
1 kartonik passaty pomidorowej
oliwa z oliwek
przyprawy:
Ostra papryka, słodka papryka, sól, pieprz,


Do dużego  garnka wlewam oliwę z oliwek, dodaję pokrojoną w kosteczkę cebulę i kiełbasę.Smażę co chwilę mieszając przez około 5min. Dodaję czosnek przeciśnięty przez praskę i jeszcze chwilę smażę. Wrzucam pokrojoną w  kostkę paprykę, cukinię i doprawiam solą, pieprzem oraz słodką i ostrą papryką w proszku. Następnie dodaję  passatę pomidorową i gotuję przez około 15 -20 min pod uchyloną pokrywą, co jakiś czas mieszając :)

Smacznego :) Warzywa dyniowate 2017

3 komentarze:

  1. pyszne leczo jest dobre na brzydką jesienną pogodę :)
    ten kartonik passaty to o jak duży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 500 g . Miałam na prawdę ogromną cukinię więc akurat było idealnie :)

      Usuń
  2. Pyszne to Twoje leczo! Pozdrawiam i dziękuję za udział w "dyniowatej" akcji kulinarnej:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger