sierpnia 22, 2017

Ciasto na puszyste naleśniki

A może by tak na kolację puszystego naleśniora ? :D
Hehe. Przepisów na naleśniki jest mnóstwo.  Składniki najczesciej te same, ale również liczą się proporcje :)
A o to moja propozycja :

Składniki:
1,5 szklanka mleka
2 szklanki wody
2 jajka
2 i 1/3 szklanki mąki
Szczypta soli
Klarowane masło lub olej.

Przygotowanie :
Ubijam jajka z odrobiną soli. Dodaję mąkę, wlewam mleko i wodę. Dokładnie wymieszam i sprawdzam czy ciasto ma idealną konsystencję podnosząc łyżkę pionowo . Powinno spływać i jednocześnie pokrywać całą powierzchnię łyżki. Smażę naleśniki na patelni na klarowanym maśle lub po prostu na oleju.

No to tyle ;)
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger