sierpnia 22, 2017

Pulpety w sosie koperkowym

Uwielbiam ! :)  Pulpeciki, do tego sosik ze świeżego koperku <3 Nie wiem jak Wy, ale ja jestem sosiarą i makaroniarką :D A Wy? Macie jakiś nałóg smakowy? :)

Składniki:
0,5 kg mięsa mielonego wieprzowego
2 cebule
4 łyżki bułki tartej
1 jajko
3 łyżki śmietany 12%
1 ząbek czosnku
pęczek kopru
sól
pieprz
Vegeta(opcjonalnie)

Przygotowanie :
Do mięsa mielonego dodajemy jedną obraną i startą na tarce o średnich oczkach cebulę . Do masy dodajemy bułkę tartą i jajko . Całość solimy i pieprzymy do smaku, a następnie formujemy z mięsa kuleczki. Kuleczki podsmażamy na niewielkiej ilości oleju. Cebulę oraz czosnek siekamy drobno i smażymy na szklisty kolor . Pulpety gotujemy z cebulą, czosnkiem i dodatkiem wody, do czasu aż będą zupełnie miękkie. Pulpety wyjmujemy, przygotowujemy sos dodając śmietanę, pokrojony świeży koper, doprawiając całość solą i pieprzem i odrobiną vegety( opcjonalnie) Pulpety możemy podawać z ziemniakami albo kaszą.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger