sierpnia 22, 2017

Kotleciki z mięsa mielonego i kalafiora oraz sos paprykowo-pomidorowy z odrobiną marchewki

Pyszne kotleciki z kalafiorem , bardzo proste do wykonania , oraz sos z trzema rodzajami warzyw :)

Składniki :
*KOTLECIKI :
0,5 mięsa mielonego ( u mnie gulaszowe )
30 dag kalafiora
sól , pieprz
1 jajko
mąka
olej do smażenia
* SOS:
1 papryka czerwona
1 średnia marchewka
1 średni pomidor
vegeta
śmietana 18%

Przygotowanie :
* KOTLECIKI :
Różyczki kalafiora gotuję w osolonej wodzie do miękkości , studzę i drobno kroję . Do mięsa mielonego dodaję pokrojony kalafior, sól, pieprz i jajko . Dokładnie mieszam . Formuję średniej wielkości kotleciki, obtaczam je w mące i smażę z każdej strony na rozgrzanym oleju .

*SOS:
Paprykę wydrążam , płuczę i kroję w niewielką kostkę . Marchewkę trę na tarce o małych oczkach . Paprykę i marchew wrzucam na rozgrzany olej i podsmażam . Pomidora wyparzam, obieram ze skórki , kroję w kostkę i wrzucam do podsmażonej papryki . Zalewam 1,5 szklanki wody i duszę ok 20 min na wolnym ogniu .
Sos zagęszczam śmietaną oraz kilkoma łyżkami sosu :)
Podaję z ziemniakami
Smacznego :) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger