sierpnia 22, 2017

Potrawka z piersi kurczaka

Witam Was na moim blogu !
To mój pierwszy wpis więc trochę się stresuję . Wybaczcie mi :)  Dużo rozpisywać się nie będę,bo za bardzo nie wiem co mam napisać.  Dużo nauki przede mną , nauczyć się żeby moje wpisy i dania były dla Was ciekawe i smaczne .   Trzymajcie za mnie kciuki :)  Buziaaaki :*


Składniki :
Podwójna pierś z kurczaka
2 średnie marchewki
kawałek selera
sól, pieprz, vegeta ( opcjonalnie )
łyżka oleju
śmietana 12%
1 łyżka mąki
woreczek ugotowanego ryżu

Przygotowanie :
Pierś z kurczaka płuczę i osuszam . Następnie kroję w niewielką kostkę . Na patelni rozgrzewam łyżkę oleju, wrzucam mięsko, przyprawiam solą i pieprzem . Wstawiam wodę na ryż :) . Gdy pierś się podsmaża, obieram marchewki i selera, płuczę i trę na tarce o dużych oczkach . Mięsko się lekko zarumieniło , zalewam 1 i 1/2 szklanki wody, wrzucam startą marchewkę i seler. Duszę ok 15 min na wolnym ogniu . Do szklanki wlewam ok 20 ml śmietany, odrobinę zimnej wody i łyżkę mąki . Dokładnie mieszam( żeby grudek nie było ) i zaklepuję sos. Sos powinien się lekko zagotować :)
ja uwielbiam z ryżem ale, można podawać również z ziemniakami :)
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger