sierpnia 23, 2017

Sałatka z makaronem i tuńczykiem

Sałatka z zupek chińskich ..  Chyba każdy ją jadł, z każdym warzywem, sosem czy mięsem :)
A moja, moja jest z rybą Tuńczykiem . Mięso z tuńczyka jest bogate w witaminy A i D :) ją na różne imprezki, wieczorki z przyjaciółkami czy tak po prostu dla siebie :) 
Zapraszam do przepisu :) ;

Składniki :
1 op zupki chińskiej
1 puszka tuńczyka w sosie własnym
1 kapusta pekińska 
1 papryka czerwona
1 świeży ogórek 
30dag sera żółtego 

Sól, pieprz 

Sos:
2 łyżki majonezu
2łyżki śmietany 12%
Pół pęczka posiekanego kopru

Przygotowanie:
Makaron z zupek chińskich przesypuje do miseczki i zalewam wrzątkiem żeby się zaparzył.
Tuńczyka odcedzam z sosu i kroję go na średnie kawałki. Kapustę pekińską drobno szatkuje . Paprykę myję , osuszam i usuwam gniazdo nasienne. Kroję w średnią kostkę. Ogórka myję , obieram i kroję w średnią kostkę. Wszystkie te składniki wrzucam do jednej miski i doprawiam solą i pieprzem.  
Przygotowuję sos:
Majonez, śmietanę i posiekany koper mieszam razem. Dodaję do sałatki i dokładnie mieszam, by wszystkie składniki się połączyły.  
Sałatkę przerzucam do misy, po czym posypuję startym na średnich oczkach żółtym serem. 

SMACZNEGO 😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger