sierpnia 22, 2017

Surówka z białej kapusty

Banalnie prosta surówka z białej kapusty. Lubię jak coś mi chrupie w ustach :)
Wiecie, że  Kapusta jest   bardzo dobrym źródłem witaminy C, a ta kiszona ma jej jeszcze więcej. Poza tym kapusta jest dobrym źródłem witaminy A (zwłaszcza kapusta  czerwona i włoska) witamin z grupy B: B1, B2, B3, B5, B6 i kwasu foliowego, a także składników mineralnych: wapnia, magnezu, fosforu, potasu i manganu.



Składniki
1 mała główka kapusty
2 średnie marchewki
Por ( Biała część)
Odrobina octu
Łyżeczka cukru
Sól, pieprz
Oliwa z oliwek ( moze być również olej :) )

Przygotowanie :
Kapustę szatkuje. Marchew obieram, myje i trę na tarce o dużych oczkach.  Białą część pora myję , przekroje na pół i kroję na pół krążki.
Wszystko przekładam do jednej miski, doprawiam solą, pieprzem i łyżeczka cukru oraz odrobiną octu
 . Dobrze wymieszam.  Dodaje oliwę( nie za dużo żeby ta surowka nie pływała :D )
Dokladnie wymieszam :)

I Voilà :) gotowe :)

Prosto i smacznie :)
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger