października 26, 2017

Kotlety z mięsa mielonego z papryką i żółtym serem

Znudziły Nam się trochę tradycyjne mielone :D Wystarczy dodać parę składników i już inny smak :) A Wasze najlepsze ,, mielone,, to ? Moje to z papryką i serem :) Mniam,mniam :)
Składniki : 0,5 kg mięsa mielonego ( ja użyłam łopatki) 200 g sera żółtego 1 mała papryka 1 cebula 1 ząbek czosnku 1 jajko bułka tarta olej sól, pieprz Przygotowanie : Cebulę i czosnek drobno siekam i podsmażam na rumiany kolor . Paprykę wydrążam, płuczę i drobno kroję . Dodaję do cebulki i chwilkę duszę . Odstawiam do ostygnięcia. Ser trę na tarce o średnich oczkach . Mięso, ser, cebulę i paprykę łączę, dodaje jajko i przyprawiam solą i pieprzem . Dokładnie mieszam . Następnie formuję kotlety, obtaczam w bułce tartej i smażę na wolnym ogniu z każdej strony aż się zarumienią .
Ja zajadałam z ziemnikami i sosem pieczarkowym :) Smacznego :)

1 komentarz:

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger