października 04, 2017

Surówka z kapusty pekińskiej

Eh.   Znowu miałam przerwę . Przeziębienie jest okrutne, nie chce się odczepić. No ale cóż, sezon na wycieczki do lekarza uważam za otwarty.
Jedyne co dzisiaj zrobiłam to surówkę do obiadu ;) mama mnie wyręczyła :) Jest cudowna 💟

Przepis na surówkę z kapusty pekińskiej:


1 kapusta pekińska
2 pomidory
Pęczek szczypiorku
2 łyżki jogurtu lub śmietany 12%
2 łyżki majonezu
Sól, pieprz, szczypta cukru

Przygotowanie ;

Pomidory wyparzam i obieram ze skórki. Kroję w kostkę. Kapustę pekińską rozcinam na pół , każda połówkę kroję w poprzek w takie jakby paseczki .   Pęczek szczypiorku płukam i  kroję dość drobno. Wszystko razem łącze, przyprawiam solą, pieprzem i szczyptą cukru.  Majonez z jogurtem (lub śmietaną) łącze i dodaję do surówki.  Dobrze wymieszam i odstawiam na 15 min do lodówki :)

Smacznego :)

2 komentarze:

  1. Sałatka wygląda przepysznie. U mnie niestety też się rozpoczął sezon przeziębień i tęsknoty za słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ulubiona sałatka mojego męża, ale robi ja tylko moj tata. to teraz chyba zrobię i ja :D
    chociaz tata chyba dodaje marchewke potartą i odrobinę musztardy...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger