października 02, 2017

Placki ziemniaczane z kaszą gryczaną i szpinakiem

Ale dzisiaj jest wietrznie.  Wyszłam, by powiesić pranie to myślałam że mi głowę urwie . :/


Zastanawiałam się co zrobić na obiad. Zajrzałam do szafki a tam makaron i kasza gryczana :D
Pora jechać na zakupy . 😂

A o to coś z niczego czyli placki ziemniaczane z kaszą gryczaną i szpinakiem .


Składniki :
1/2 paczki mrożonego szpinaku. 
1 kg ziemniaków
1 woreczek kaszy gryczanej
1 mała cebula
1 jajko
Bułka tarta
Sól, pieprz
Olej


Przygotowanie :
Ziemniaki obieram, płuczę i gotuję w wodzie z solą.
Kaszę gotuję według instrukcji na opakowaniu.
Cebulkę kroję w drobną kostkę i przysmażam na patelni. Następnie do cebulki dodaję mrożony szpinak i smażę do momentu wyparowania wody. Ugotowane ziemniaki odcedzam i blenduję blenderem i zostawiam do ostygnięcia. Kaszę wyjmuję z wody i również odstawiam do ostygnięcia .
Ziemniaki, kaszę i szpinak z cebulą wrzucam do jednego naczynia, przyprawiam solą i pieprzem , dodaję jajko i dobrze mieszam.
Formuję kotleciki, obtaczam w bułce tartej i smażę na rozgrzanym oleju na rumiany kolor.

Smacznego :)


2 komentarze:

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger