września 14, 2017

Kalafior w panierce

Mój synek do kalafiora przekonania nie miał , dopóki nie spróbował właśnie w tej wersji :)
Myślę, że przypadnie do gustu nie jedynemu ,, niejadkowi  kalafiora ,, :)




Składniki :
1 średni kalafor
2 jajka
Bułka tarta
Sól, pieprz ( do smaku)
Olej

Kalafior kroję w  różyczki i myję. W garnku zagotowuję  osoloną wodę . Gotuję w nim  kalafior przez ok 10 min bez przykrycia, aż będzie ugotowany, ale i jędrny. Odcedzam i osuszam na papierowych ręcznikach.
Jajka roztrzepuję  z pieprzem i solą. Zanurzam kalafior w jajku, a następnie obtaczam w bułce tartej.
Na rozgrzanym olejku smażę ze wszystkich stron, aż będzie rumiany. Wyjmuję różyczki kalafiora  na papierowy ręcznik, by osuszyć z nadmiaru oleju .
Najlepiej smakuje na ciepło :)

Smacznego :)

1 komentarz:

  1. 2018 ford fusion hybrid titanium
    2017 is here: The fusion process titanium nitride coating service near me is mens titanium earrings underway with the launch of a new does titanium set off metal detectors fusion reactor featuring the grade 5 titanium fusion catalyst, thorium titanium quartz meaning dioxide.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger