września 21, 2017

Danie z makaronem, mięsem mielonym z kurczaka i warzywami


Już tylko patrzeć, jak na drzewach ,, zrobi,, się ,, kolorowo,, jak będą fruwały liście..
Te moje danie, jest właśnie w takich kolorach , kolorach jesieni , ale zarazem proste i smaczne :)







Składniki :

0,5 kg mięsa mielonego z kurczaka
300g suchego makaronu świderki
0,5 kg pieczarek
1 cebula
1 papryka
3 łyżki koncentratu pomidorowego
Szczypta tymianku
Sól, pieprz
Olej

Przygotowanie :
Gotuję makaron wg instrukcji na opakowaniu. Cebulkę kroję w piórka i smażę na rozgrzanym oleju aż się zarumieni .Dodaję mięso z kurczaka i duszę ok 10min . Paprykę i pieczarki kroję , wrzucam do mięsa  i przyprawiam solą, pieprzem i tymiankiem.  Dodaję 3 łyżki koncentratu pomidorowego. Całość duszę do miękkości ok 15-20 na wolnym ogniu.  Ugotowany i odcedzony makaron łącze z mięsem i warzywami :)

Smacznego :)

1 komentarz:

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger