września 26, 2017

Sałatka z sałaty lodowej

Sałatka z salaty lodowej ( fajnie to brzmi :D ) jest u mnie często podawana na imprezach rodzinnych. Sałata, Papryka czerwona,  ogórek zielony i ser kanapkowo-sałatkowy idealnie razem współgrają .  Jest prosta i nie potrzebuje zbyt wielu przypraw . Ser jest słonawy, więc użycie soli (jak dla mnie) jest zbędne . :)




Składniki :
1 sałata lodowa
1 kartonik półtłustego sera kanapkowo-sałatkowy ( ja użyłam Favita z Mlekovity  270g żółte opakowanie  )
1 ogórek zielony
1 czerwona papryka
pieprz
sól ( opcjonalnie, gdyby była zbyt mało słona)

Sos sałatkowy :
świeży koperek ( suszony też będzie dobry )
2 łyżeczki oliwy z oliwek
2 łyżeczki wody


Przygotowanie : 
Sałatę opłukuję, osuszam i kroję na średnie kawałki .  Z papryki  usuwam gniazdo nasienne, płuczę i kroję w kostkę . Ogórka obieram ze skorki i również kroję w kostkę .  Ser wyjmuje z opakowania i staram się pokroić go w równą kostkę (strasznie się klei do noża i jest bardzo kruchy więc trzeba uważać ) .
Przygotowuję sos sałatkowy  :
Dwie łyżeczki wody dodaję do dwóch łyżeczek oliwy. Następnie dodaję koperek i mieszam.

Wszystkie składniki  z sosem dokładnie ale bardzo delikatnie mieszam, żeby ser się nie ,, rozciapał ,,  :) Odstawiam do lodówki na 15 min .

Smacznego :)


4 komentarze:

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger