września 24, 2017

Surówka z kiszonej kapusty

Taka surówka jest częstym gościem na naszym stole. Zawsze ją robię gdy na obiadek mam schaboszczaki :D
Kiszonka jest bardzo zdrowa ! Jest bogatym źródłem witaminy C, E , wapnia, fosforu, przeciwutleniaczy i działa grzybo- bakteriobójczo :)
 Także zajadajcie jak najczęściej :)



Składniki
500g kapusty kiszonej
1 duża marchewka
1 duża cebula
1 łyżki oleju
szczypta cukru
pieprz do smaku
Przygotowanie:

 Kapustę kiszoną płuczę w zimnej wodzie (tylko raz)  by pozbyć się nadmiaru kwasu. Siekam . Marchewkę obieram, trze na tarce o średnich  oczkach. Cebulę siekam i podsmażam na 1 łyżce oleju. Do kapusty dodaję cebulkę i marchewkę. Całość przyprawiam do smaku pieprzem i szczyptą cukru.

2 komentarze:

  1. nie tylko witaminki, ale i np. kwas mlekowy! kiszonki, choć proste i tanie, są wręcz skarbnicą zdrowotności :) chociaż tak przez nas niedocenianą.... najważniejsze by używać przetworów kiszonych, a nie kwaszonych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z moich ulubionych surówek :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger