września 15, 2017

Placki z piersi kurczaka i warzywami



Brrr.. Za oknem zimno, typowa jesień . A ja dzisiaj mam słaby dzień ,  ogólnego lenia i drażliwość na otoczenie :(   Więc zrobiłam tak na szybko siekane placuszki z warzywami :) 


Składniki :
1 pierś z kurczaka
1/2 papryki czerwonej
1/2 cebuli
5 małych pieczarek
2 jajka
2 łyżki mąki
Vegeta, pieprz
Natka pietruszki
Szczypta bazylii
Olej

Przygotowanie:
Pierś, paprykę, cebulę kroję w drobną kostkę. Pieczarki obieram, myję, oszuszam i trę na tarce o średnich  oczkach.


Natkę pietruszki siekam .
Wszystkie te składniki wrzucam do misy, dodaję dwa jajka, przyprawiam Vegetą, pieprzem i bazylią. Dokładnie mieszam i odstawiam do lodówki na pół godziny.



Po tym czasie do piersi i warzyw dodaję 2 łyżki mąki i dokładnie mieszam.
Na rozgrzanym oleju smażę placki z każdej strony na wolnym ogniu, aż się zarumienią.

Smacznego :)




2 komentarze:

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger