września 20, 2017

Zupa kalafiorowa

U mnie w rodzinie są sami mięsożercy :D  Na zupy mają strasznie długie zęby .A ja kocham zupy,  a najbardziej rosołek :)  Ale zaraz po rosołku , drugie miejsce ma Zupka Kalafiorowa :)




Składniki:
 1 kalafior
 4 ziemniaki
 2 skrzydełka 
  listek laurowy
  ziele angielskie
  2 marchewki
  1 pietruszka
  kawałek selera
  śmietana 18% ( ok 4 łyżeczek)
  sól, pieprz
  vegeta
  świeży koperek do posypania 

Przygotowanie :

Do garnka wkładam  umyte skrzydełka i zalewam je wodą .Solę i zagotowuję . W międzyczasie myję kalafiora i rozdzielam na mniejsze różyczki, obieram i kroję ziemniaki, marchew, seler i pietruszkę .
 Dodaję liść laurowy i 3 ziarenka ziela angielskiego. Gotuję przez chwilę. Do zupy wrzucam ziemniaki, marchew, pietruszkę i seler . Po około 10 min gotowania dodaję kalafiora i gotuję do miękkości (ok. 12 minut). Doprawiam vegetą i pieprzem.  Następnie zahartowuję zupę . Do osobnego naczynia odlewam  odrobinę zupy i mieszam  ją ze śmietaną i z powrotem wlewam ją do garnka i dobrze mieszam . Na koniec dodaję posiekany koperek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wielkie za odwiedziny💖 Spodobał Ci się przepis? Zostaw komentarz 💐A może udostępnisz mój przepis na swoim profilu ?
Było by mi miło, a w ten sposób pomożesz w promowaniu mojego bloga :) :)

Roladka z piersią z kurczaka , pieczarkami serem i papryką 🥰

Witam po ponad rocznej przerwie. Ile się działo , ile pozmieniało w moim życiu . Przez rok i siedem miesięcy mnie tu nie było :( w tym czasi...

Copyright © 2016 Domowa Kuchnia u Mamy , Blogger